Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

 ΓΙΑΝΝΟΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΣ
(Ο Μήτρος τα χαλάει με τη Βιβή)

-Γεια σου ρε Μήτρο. Αρκετές δε σ' έχω δει ημέρες.
Τί γίνεται; Περάσατε με τη Βιβή τις βέρες;

 -Α! Οχι. Τα χαλάσαμε.   

-                                         Ναι; Και για ποιάν αιτία;
-Τι να στα λέω Γιάννο μου… Ολόκληρη ιστορία.

-Πες μου γιατί ενδιαφέρομαι. Ξέρεις πως σ' αγαπώ.

-Αφού το θέλεις, σύντομα, έστω, θα σου τα πω.
Γιατ’ η Βιβή δεν ήθελε να παντρευτεί δια βίου,
Και από μένα σύντομο τον χωρισμό ηξίου.
Υστερα θα παντρεύονταν για δεύτερη φορά,
Κι αφού και πάλι χώριζε,  μου είπε καθαρά,
Οτι θα παντρευότανε πρωθυπουργό κανέναn.

-Πρωτάκουστα καμώματα είναι αυτά για μένα.
Καλά... πώς τέτοια έλεγε; Δεν ήταν στα καλά της;

-Ήτανε. Αλλά ήτανε αυτό το πρόγραμμα της.
Γιατί τα ίδια έκανε, λέει, και η Μιμή
Και σύζυγος πρωθυπουργού έγινε στη στιγμή.

-Αλλά αεροσυνοδός ήταν αυτή επίσης.

-Αυτό κι εγώ της είχα πει. Μα βρέθηκε η λύσις:
Είπε ότι θα πήγαινε αέρα να σπουδάσει.

-Θεέ μου πού η μίμησις των θηλυκών θα φτάσει…
Όμως και πάλι ελλιπής θάταν πρωθυπουργίνα
μεγάλα αν δεν ήτανε τα δύο της εκείνα..

-Κι αυτό το εκανόνίσε. Εκανε πλαστική.

-Νοοτροπία αληθινά έχει Ελληνική-
Η ζήλεια της την οδηγεί σ' ένα σωρό αηδίες.
Καλά ολ' αυτά. Αλλά γυμνές έχει φωτογραφίες;

 -Εχει. Και μου τις έδειξε και μένα τις προάλλες.
Εγχρωμες και ασπρόμαυρες, μικρές, μεσαίες, μεγάλες…

-Και άλλο τί σοφίστηκε σε κείνη για να μοιάσει;

-Τρίτη φορά ως να παντρευτεί φίλους πολλούς να πιάσει.

-Για να γυρεύει κι η Βιβή Μήτρο μου τέτοια δόξα
θα πει πως αναντίρρητα έχει μεγάλη λόξα.
Ομως κι αν όλα τ'  άλλα αυτή θα τάχει ευχερώς
Φίλους για νάβρει μπόλικους θα χρειαστεί καιρός.

-Μπα! Πάει στο ίδιο το σκολειό που πήγε κι η Μιμή
Κι εκεί όλα τα μαθαίνουνε εκτός από το "μη".

-Και τι θα κάνεις Μήτρο συ; Θα ψάξεις νάβρεις άλλη;

-Ναι. Λες να μπλέξω άσχημα και να την πάθω πάλι;

-Τι να σου πω. Δοκίμασε κι έχε στο Θεό τα θάρρη.
Μπορεί η γυναίκα που θα βρεις νάναι από τον Αρη.

-Και του Άρη λες τα θηλυκά για λογικά περνάνε;

 -Δεν ξέρω. Μα καλλίτερα από τα γήινα θάναι
τα θήλεα όποιου αστεριού, και όποιου Γαλαξία.

-Γιάννο μου από το στόμα σου κι ίσα στ' αυτιά τα θεία.
Τώρα σ' αφήνω. Χάρηκα. Και θα σε ξαναδώ.

-Γεια σου και σένα Μήτρο μου. Και ψάχνε με φειδώ.