Σάββατο 30 Μαρτίου 2024

 ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ 25 ΜΑΡΤΗ
(επί Σαμαρά-παλιές πολιτικίζουσες ιστορίες)

Ιερώνυμος -τι τραβάω στα γεράματα…
Σαμαράς-καλά τη ζέστα, την αντέχω. αλλά να τον έχω τόσο κοντά μου, πόσα λεφτά της ώρας ακόμα;
Τσίπρας-αφού πιστεύουνε πως γέννησε μία παρθένα γιατί γαμώ το κέρατό τους δεν πιστεύουνε ότι έχω πρόγραμμα;
Κωνσταντοπούλου-να διατάξω αύριο να μην ανάβουν τόσους πολυέλαιους και να μην καίνε πολύ λιβάνι. τόση σπατάλη πια . από κάτι τέτοια έχουμε μπει μέσα.
Παναγία- εγώ τι φταίω να βλέπω τόσους κλέφτες εδώ μέσα;
Τραγάκης-ευκαιρία Παναγίτσα μου να δείξεις τη δύναμή σου: δώσε μου άλλη φάτσα… σε ικετεύω.
Πετσάλνικος-ούτε Πρόεδρος εγώ, ούτε συ Γιωργάκη πρωθυπουργός. Τουλάχιστον πλήρωσε ο Καρατζαφέρης.
Χριστός-τον Σαούλ τον κατάφερα με μια αστραπή. Κάτι θα σκαρφιστώ και για τον Τσίπρα.
Καμένος- να φύγω γρήγορα προτού με μπλοκάρουν οι αξιωματικοί και με ρωτάνε για τα αναδρομικά…
Αξιωματικοί-πανάκριβος ο μπακαλιάρος. Ευτυχώς που έχω οικονόμα γυναίκα και θα κάνει οικονομία στα κρεμμύδια και στο λάδι.
Γεωργιάδης για Τσίπρα: ούτε το σταυρό ούτε το χέρι του φίλησε, έστω για τους τύπους…
Πρόεδρος-πρώτη επέτειος της εικοστής πέμπτης Μαρτίου. άλλες εννέα και φεύγω.
Παλιγγενεσία (από το νεκροταφείο αυτή)-τώρα με χρειάζονται. αλλά ποιος από δαύτους έχει τα κότσια να με αναστήσει; στο μεταξύ ας γυρίσω πλευρό.