ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥΠΕΤΡΟΥ
Σήμερα το πρωί πήγα στην Κόρινθο,
Ωραία πήγα, ωραία έκανα τη δουλειά που είχα εκει, ωραία γύριζα με τη σκέψη μου στη γέννηση του Χριστού μας και σιγοτραγουδώντας το "Χριστός γεννάται".
Ώσπου έφτασα στα διόδια.
Και κοίταξα την κοπέλα που μου έδωσε την απόδειξη, Φταίω εγώ που την είδα; Έχετε δει κανέναν να δίνει το ενάμισυ ευρώ και να παίρνει το απόκομμα με κλειστά μάτια; Όχι.
Και φταίω μήπως εγώ, που αυτή η κοπέλα είχε ένα αγγελικά διαβολεμένο πρόσωπο από κείνα που σε τραβάνε σαν να είσαι εσύ μια καρφίτσα και κείνα δυο βουνά μαγνήτες; Όχι βέβαια.
'Εκατσα στην άκρη να βρω πάλι τον εαυτό μου (τώρα κατάλαβα γιατί έχουν τόσον χώρο γύρω τους όλα τα διόδια) και μετά ξεκίνησα σιγά σιγά.
Πέστε μου τώρα, γιατί να φτιάχνει τόσο όμορφες γυναίκες ο θεός;
Και αφού τις έκανε γιατί να κάνει τους άντρες να τις θέλουν;
Αλλά καιρός για ψευτοφιλοσοφίες δεν είναι. Αποτέλεσμα: για να φύγει από το μυαλό μου το βάσανο αυτό, ώσπου να φτάσω στην Τεγέα είχα γράψει στο μυαλό μου τους παρακ’ατω στίχους
Δε θα ξαναπάω στην Κόρινθο. Ή αν είναι ανάγκη να πάω, θα πηγαίνω μέσο Πατρών.
ΔΙΟΔΙΑ
Μωρό γλυκό, ποιοι σε 'κλεισαν κει μέσα;
Ποιοι σαδιστές το θέλουν να περνάμε
να βλέπουμε το θάμα των ματιών σου,
με τη ζεστή φωνή σου να μεθάμε,
κι ύστερα ζαλισμένους μας αφήνουν
με τη θεσπέσια σου μορφή στη σκέψη
να οδηγούμε;...η Κυβέρνηση έτσι
τα δυστυχήματα θα λιγοστέψει;
Με σε στη σκέψη, άλλος θα τρακάρει,
άλλος θα πέσει σε κανα χωράφι
κι άλλος θα πάει στην Αγια-τριάδα
να δει πώς είναι κι από μέσα οι τάφοι.
Εσύ θα έπρεπε με τέτοιο βλέμμα,
με τέτοιο πρόσωπο θεοπλασμένο,
που χίλιους μέσα του διάβολους κρύβει,
με τέτοιο χείλι ζαχαροχυμένο,
τα πιο ωραία να χαίρεσαι στην Πλάση.
Τα πιο ωραία ρούχα και παπούτσια,
τα ωραιότερα σπίτια και βίλλες.
Ως και βερίκοκα χωρίς κουκούτσια
οι γεωπόνοι θα 'πρεπε να φτιάξουν,
για να 'χουν το προνόμιο και μόνο
τα όμορφά σου μάτια να θαυμάζουν
μία φορά μονάχα κάθε χρόνο.
Εγώ αν τους άφηνα κι αυτό να κάνουν…
Γιατί, να σου ειπώ ξέχασα κάτι:
όλο το χρόνο, ή μέρα είτε νύχτα
μαζί μου θα βρισκόσουν-στο κρεβάτι.