Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

PACK RAT

Είμαι ο Pack Rat εγώ, ο μαζευτής.
Ό,τι κι αν βρω που μ αρέσει, ευθύς
το παίρνω και το πάω στη φωλιά μου-
αρκεί να το χωράει η αγκαλιά μου.

Μικρά γυαλιστερούλια υλικά
κομμάτια από σπασμένα γυαλικά
κουμπιά, πεντάρες χάλκινες, προκούλες
μα πιο συχνά πολύχρωμες πετρούλες.

Είμαι ο Pack Rat εγώ-κι είμαι σοφός
κατέχω ένα μυαλό γεμάτο φως.
Ειμ’ ένα ζώο εγώ γεμάτο τρόπους
που έχω πάρει απ’ τους ανθρώπους.

έτσι κι αυτοί μαζί τους κουβαλούν
από τα γύρω τους ό,τι μπορούν,
μέσα στα σπίτια τους όλα τα βάζουν
και τη ζωή τους έτσι, λεν, αλλάζουν.

Αλλ’ από κείνους υπερτερώ-
με το φορτίο μου όπως προχωρώ
αν πιο πολύ δω κάτι να γυαλίζει
το νου μου η λάμψη τόνε ζαλίζει

πετώ τη λεία μου την παλιά
και την καινούργια παίρνω ζαλιά
και πάω και τη βάζω στη φωλιά μου-
αρκεί να τη χωράει η αγκαλιά μου.