Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014
(«συνέχεια» του χτεσινού)
Όχι πως κι οι άλλοι τάχα
ήτανε καλλίτεροι-
ή οι πριν δεκαετίες
είτε άλλοι, ύστεροι…
Δηλαδή η Ένωση Κέντρου
κι ό,τι ήρθε το κατόπι,
ως τον ΣΥΡΙΖΑ που παίζει
με τους πριν το ίδιο τόπι.
Γιατί αν δεν τους ανεχόνταν
και τους είχαν ξεσκεπάσει
οι φασίστες θα ’χαν φύγει
ντροπιασμένοι και με βιάση.
Μα φασίστες είναι όλοι
στης Βουλής το περιβόλι΄
και φασίστας τρομερός
ο σαμαροκηπουρός.
Και μικρός ένας σεισμός
έστω όταν γίνει,
τότε ουτ’ ένας απ’ αυτούς
δε θελ’ απομείνει.
Και μετά ο λαός μας τι;
Να τι αυτός θα κάνει:
όποιο σφάλμα έκανε
θα το ξανακάνει.
Και φασίστες απ’ αρχής
στην Αρχή θα βάλει
ώσπου νέα μια βρωμιά
ν’ υψωθεί και πάλι.
Και σεισμούς και φασισμούς
συνεχώς θα έχουμε
από την Παιδεία αφού
οι έλληνες απέχουμε.