Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014
1.
Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ
ΤΟ ΝΤΕΚΟΛΤΕ ΤΗΣ ΠΙΠΙΛΗ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ
Σεβασμιότατε Αιγιαλείας Καλαβρύτων τε
πού επήγατε αλήθεια και το βρήκατε
πως το στήθος προκαλεί της Πιπιλή
που αμφιβάλλω αυτή αν έχει και θηλή;
Εγώ θα ’λεγα μια μέρα γυμνή τέλεια
στων Ελλήνων τη Βουλή να εμφανιστεί.
Ενώ τότε όλες θα βάλουνε τα γέλια
οι γυναίκες βουλευτές μας στη στιγμή,
όλοι οι άντρες βουλευτές απ’ την αηδία
που ως μέσα στην ψυχή τους θα χυθεί,
θα το βάλουνε στα πόδια με μανία.
Και χωρίς τους πως;η Ελλάδα θα σωθεί.
2.
Σύμφωνα με τη συνέντευξη που έδωσε στις 16 Απριλίου ο Αντώνης Σαμαράς, παραδέχεται πως είναι εργασιομανής και θέλει να έχει τον απόλυτο έλεγχο: «Εχω ένα σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης. Αν δω ότι κάτι δεν έχουν κάνει οι υπουργοί μου, τους τηλεφωνώ και τους ρωτώ γιατί δεν ολοκλήρωσαν όσα έπρεπε, ακόμη και αν είναι μετά τα μεσάνυχτα…»
ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΟΜΑΝΗΣ
Δος μου αναφορά Στουρνάρα.
Πήρες τη βαριά χατζάρα-
(τη γνωρίζεις απ’ την όψη)…
Επιδόματα έχεις κόψει;
Έχεις το ΕΚΑΣ λιανίσει;
Μαγαζιά πόσα έχεις κλείσει;
Φως, νερό, στα ύψη επήγαν;
Πόσοι νέοι χτες εφύγαν;
Τι;.. «ειν’ η ώρα δυο παρά...»
και κοιμόσουν;.. Φουκαρά!
Τι; «Μετά τη δωδεκάτη
βγαίνει μόνο η Εκάτη;»
Στη δουλειά-άκου!-θα ρέψεις
για να σώσουμε τη χώρα-
θέλω τρεις επιχειρήσεις
να πτωχεύουνε των ώρα!
Μείωσες όλες τις συντάξεις;
Κάτσε να τις ξαναψάξεις.
Κι αν σου ξέφυγε καμιά
δούλεψε ως πρωί εννιά!
Μητσοτάκη βρήκες λύσεις;
Αβγαταίνουν οι απολύσεις;
…Θέλω να σιγουρευτείς
κι ενημέρωσέ με ευθύς!
Άδωνι, νοσοκομείων
τα ταμεία ποιών είναι μείον;
Μόνο τόσων; Θέλω κι άλλων!
Και κυρίως των μεγάλων!
Και αν μες σε χειρουργείο
γάζα δω, σε απολύω!
Κι αν δωρεάν δώσεις Υγεία
θα πουλάς ξανά βιβλία…
Γιατί σ’ έκανα υπουργό;
Νεκρούς θέλω κι όχι αρρώστους
(Ω! Θεέ μου, μυαλό δος τους
Όλα θα τα κάνω εγώ;)
Κι Αβραμόπουλε θέλω ήττες
και Γκιουλέκα θέλω τούβλα
και οι δυο αλλιώς, αλήτες,
γίνεστε ψητοί στη σούβλα!
Βρούτση θέλω ανεργία.
Ακριβές τιμές Τσαυτάρη.
Και δουλειά μέχρι πρωία
γιατί ο διάολος θα σας πάρει…
(Τι πολλή δουλειά μου πέφτει
για να σώσω την Ελλάδα!
μόνο μέσα στον καθρέφτη
τέτοιο ζήλο εγώ ξανάδα…)