Τρίτη, 13 Μαΐου 2014Λυσσάξαν πια με τη Χρυσή Αυγή.Μηνύσεις κάνουνε επί μηνύσεων.Μ’ αυτή ’ναι η χειρότερη των λύσεωνγι αυτό και σε καλό δε θα τους βγει.