Σάββατο, 17 Μαΐου 2014
Στο Θεοδωράκη
Τι ικανότητα μεγάλη να παρλάρεις συνεχώς
δίχως τίποτα να έχεις για να πεις. Και ευτυχώς
γιατί πιο καλά ν’ ακούμε λόγια δίχως σημασία
παρά κάθε δυο σου λέξεις να μας λες και μια βλακεία.
Στον Καμμένο
Αφού έχεις παρεούλα
τον φασίσταρο Κουίκ
δεν κερδίζεις κι αν ακόμα
ήσουνα ο Nick the Greek…
Στον Κουτσούμπα
Έχει προσφέρει λέει το Κου Κου Ε
πολλά στον τόπο.
Μα με ποιον τρόπο;
Πηγαίνοντας σε όλα ντούκου-ε;:
Πορείες μόνο κάνοντας σεμνές
περιφρουρούμενες για «ταραχές»
και στης κυβέρνησης τη βία
έχοντας για όπλο τη «μη βία»…
Ωραία φτιάξη μα το ναι ανακαλύψατε.
Και όπλα βέβαια στον Περισσό εκρύψατε
για να τα έχετε ώστε, αν, ό μη γένοιτο,
μόνος του ο λαός δημοκρατία φέρει…
Στη Ρένα Δούρου
Όταν τους έλληνες κανείς πολιτικός
τους απεχθάνεται και τους μισεί
όπως με πεντακόσες έκανες χιλιάδες
στου χαστουκιού το επεισόδιο εσύ,
πολιτικός δεν είναι ούτε κι έλληνας.
Μιάσματα τους έλεγε ο τέως
εσύ τους βρίζεις και τους λες φασίστες.
Φυγή και το δικό σου είναι χρέος.
Στον Σαμαρά
Τον Τσίπρα τζογαδόρο τόνε λες.
Η αφεντιά σου βέβαια δεν τζογάρει.
Πηγές χρημάτων συ έχεις πολλές-
και πρώτη το λαό που έχεις γδάρει.
Στον Καμίνη
Απ’ το Χαμόγελο μας ήρθες του Παιδιού.
Σαρδόνιο φυσικά ήταν, επειδή
καταγγελία περίμενες να γίνει
για να σωθεί-για σκέψου-ένα παιδί…
Έτσι σα δήμαρχος θα θες καταγγελία
ότι αυτοκτονούν οι αθηναίοι
ενώ αυτό γνωστό είναι τοις πάσι
είτε αυτοί είναι γέροι είτε νέοι.
Στο Ποτάμι
Τι τα θες, τον έλληνα το νέο τον τραβάει
έστω κι αν προς το χαμό ευθεία τον πάει.
Μ’ αφού το Νίκο Δήμου ξέρουν από σένα:
ποταμέ, ξύπνιο οπαδό δε θα έχεις ούτε έναν.
Στο Σπηλιωτόπουλο
Θες να γίνεις σκουπιδιάρης
και στο Δήμο πας γι αυτό
αγνοώντας τον μεγάλο
της Βουλής τον οχετό…