Δευτέρα 24 Απριλίου 2023

 Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014
ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ
(στο Σαμαρά)

Ο Μπαλτάκος  ξεμπροστιάζει
υπουργούς και Σαμαρά.
Μα δε λέει κάτι νέο
κι έτσι άσφαιρα βαρά.

Ξέρω πως φασίστας είσαι
και πολλάκις το ’χω πει
κι αν θα πάρεις όσες ψήφους,
θα στις δώσουν χουντικοί.

Η Νου Δυο εκ γενετής της
κι η προκάτοχος ΕΡΕ
και τα δυο μορφώματα ήσαν
φασιστόπλαστα μωρέ!

Ποιος Βορίδη και Γεωργιάδη
υπουργούς θα ’κανε αν
κι ο πρωθυπουργός και κείνοι
για φασίστες δε μετράν;

Ποιος θα έπαιρνε Μπαλτάκο
αν δεν ήταν φασιστάκος;
Γενικά ποιος μη φασίστας
θα ’παιρνε όνομα σε -άκος;

Μπακογιάννη, Κακλαμάνης,
Μιχελάκος, Πιπιλή,
και Γκιουλέκας, Λυκουρέντζος,
που φασίστες ειν’ πολύ,

και Ντινόπουλος ακόμα
που φασίζει βλακωδώς,
και Πολύδωρας ποιητεύων
και Κεδίκογλου χαζός-

κι όλοι αυτοί μα κι όλοι οι άλλοι
της παράταξης Νου Δυο
άλλο τι ’ναι παρά Μαύροι
που το Μαύρο υπηρετούν;

Κι αν φασίστα ο Κασιδιάρης
με το video σ’ ονομάζει,
μαύρη γλαύκα εις Αθήνας
πως κομίζει εμέ μου μοιάζει.

Και τι αλλάζει μ’ όσα γίναν;
Μήπως θα παραιτηθείς;
Και νεκρός εσύ ακόμα-
και σα μούμια- θα «διοικείς».

Γιατί τότε όπως και τώρα
δε θα κάνεις τίποτα:
θα τα κάνουν οι φασίστες
όλοι σου ξετσίπωτα.