ΤΟΣΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
Τόσοι δολοφόνοι, τόσοι κλέφτες,
πώς έξω βρίσκονται από τις φυλακές
και σκοτώνουν, και απατούν,
και εργοστάσια ανοίγουν και δουλειές κάνουν;
Είναι που φυλακές δεν υπάρχουν,
ή μήπως ολη η γη μια φυλακή είναι
και αυτοί δίκαια εδώ κυκλοφορούν;
Κι αν ναι,
τότε γιατί φτιάχνουνε νόμους-
για να κοροϊδέψουν ποιους;
Ή οι νόμοι
οι κανονισμοί της φυλακής είναι
και άλλο έξω από κάγκελα
και πόρτες κλειδωμένες, και φρουρούς δεν υπάρχει,
και η ζωή έξω, μια νοσηρή
κάποιου ποιητή φαντασία είναι;