Κυριακή, 9 Απριλίου 2017

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ  ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Φώτη, όταν τα πρωτοείπαμε με τους φίλους, τους είπα όλες τις αρρώστιες μου. Και για ό,τι νέο τους ενημερώνω. Αφού όμως τα ξαναθέλουν να στα ξαναπώ και εσύ τους τα …αποκωδικοποιείς και τους τα ξαναλές.
Έχω λοιπόν κι εγώ τις δικές μου διαπραγματεύσεις.
Ανεύρυσμα κοιλιακής  η  Κομισιόν μου. Με μια της εισήγηση ρήξης προς το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με τελειώνει.
Ριζική προστατεκτομή η Ευρωπαϊκή Κεντρική  μου Τράπεζα, με συνεχείς δανειοδοτήσεις. Προς όλους.
Η κήλη μεσοσπονδυλίου δίσκου μου το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Με το παραμικρό στραβοπάτημά μου με ακινητεί.
Ο Σόιμπλε η αρθρίτιδά μου. Δεν με αφήνει να χαρώ ούτε στιγμή.
Η Μέρκελ η παγκρεατίτιδά μου. Ή συμβιβάζομαι ή Georgexit.
Ο Γιούνκερ το ευερέθιστο έντερό μου. Μια στο καρφί μια στο πέταλο.
Οι Αγορές η καρδιά μου. Όλο με υποβαθμίζει.
Και από κοντά διάφοροι τραπεζίτες, πρωθυπουργοί, αναλυτές, (παναπεί υπέρταση, γαστρίτιδα, διαφραγματοκήλη, υπερχολιστεριναιμία, εκκολπωμάτωση (αυτή είναι κατάσταση, όχι αρρώστια), υπερουριχαιμία, ίλιγγος θέσεως, εμβοές ώτων, κατάθλιψη λόγω της  ακράτειας ούρων, οίδημα ποδιών, λιθίαση πόρου παρωτίδος, ομφαλοκήλη, βουβωνοκήλη, ατοπική δερματίτιδα, βασικοκυτταρικό μύτης, επιγαστρική κήλη) να σεκοντάρουν το έργο των παραπάνω.
Κι εγώ να πρέπει να διαπραγματευτώ με όλους αυτούς για μια υποφερτή ζωή.
Αλλά οι τροϊκανοί και οι παρατρεχάμενοί τους δεν τα βρίσκουν όχι μόνο με μένα αλλά και μεταξύ τους.
Ασπιρίνη! Διατάζουν οι Αγορές. Όχι! λέει η γαστρίτιδά μου.
Περπάτημα! λέει η Κομισιόν. Οχι! Το ΔΝΤ
Χόρτα! Συνταγογραφεί η υπερχολιστεριναιμία! Όχι! η δική μου γαστρίτιδα.
Κάνε αποσωματοποιήσεις μου λένε. Τι να τους πεις.
Αν θέλεις λεπτομέρειες μου λες.