Σάββατο, 8 Απριλίου 2017

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

Αγορά. Δεξιά ταβέρνα με ταμπέλα «Η ΕΥΡΩΠΗ»
Βγαίνει από την ταβέρνα ο Τσίπρας κρατώντας από το χέρι ένα μικρό κοριτσάκι, την Ελλάδα.

ΕΛΛΑΔΑ (ΕΛΛ)
Μπαμπά, ζατί μας ζώσανε τα παπουτσάκια μας στο χέλι;
ΤΣΙΠΡΑΣ (ΤΣΙ)
Για να δροσιζόμαστε παιδί μου.
ΕΛΛ
Εγώ κλυώνω μπαμπάκα.
ΤΣΙ
Θα ζεσταθείς όταν πάμε στο σπίτι μωρό μου.
ΕΛΛ
Έχουμε πετέλαιο μπαμπά;
ΤΣΙ
Όχι παιδί μου, ο ήλιος θα σε ζεστάνει.
ΕΛΛ
Μπαμπά ζατί ζεν χολέτσανε οι ευλωπαίοι με τα νταούλια μας;
ΤΣΙ
Χορέψαμε εμείς με τα δικά τους παιδί μου, το ίδιο είναι.
ΕΛΛ
Σίγουλα μπαμπάκα ίζιο είναι;
ΤΣΙ
Ναι παιδί μου, λέει ποτέ ο μπαμπάκας ψέματα; 
….
ΕΛΛ
Μπαμπά ζατί ο σείος Μητσοτάκης όλο σε βλίζει;
ΤΣΙ
Ο κύριος Μητσοτάκης δεν είναι θείος σου. Ο κύριος Καμένος είναι θείος σου.
ΕΛΛ
Ζεν είναι;
ΤΣΙ
Όχι παιδί μου.
ΕΛΛ
Όμως ζατί σε βλίζει;
ΤΣΙ
Γιατί είναι κακός κορούλα μου.
ΕΛΛ
Μπαμπά ζατί ο σείος Καμένος όλο αλλάζει λούχα;
ΤΣΙ
Είναι η δουλειά του αυτή παιδί μου.
ΕΛΛ
Μπαμπά ζατί οι άντλωποι σε λένε κολόπαιζο και αλήτη; 
ΤΣΙ
Σσσς! Θα μας ακούσουνε! Ποιος το είπε αυτό παιδί μου;
ΕΛΛ
Ένα παιδάκι στο κολείο. Να λέω κι εγώ ατές τις λετσούλες;
ΤΣΙ
Μόνο για τον κύριο Μητσοτάκη μωρό μου.
ΕΛΛ
Μπαμπάκα ζατί όλο στλίβουμε ζετσιά;
ΤΣΙ
Γιατί είμαστε αριστεροί κοριτσάκι μου.
ΕΛΛ
Και οι αλιστελοί στλίβουνε ζετσιά;
ΤΣΙ
Σήμερα στρίβουνε δεξιά μωρό μου.
ΕΛΛ
Αύλιο;
ΤΣΙ
Για αύριο θα δούμε.
….
ΕΛΛ
Μπαμπά ζατί οι βουλετές κάνουνε ότι πεις εσύ;
ΤΣΙ
Γιατί με φοβούνται μωρό μου.
ΕΛΛ
Ατό είναι που λένε ζημοκλατία;
ΤΣΙ
Έλα μωρό μου,πρόσεχε στο δρόμο σου
ΕΛΛ
Πλοσέχω όμως ατό εόναι ζημολκατία;
ΤΣΙ
Ναι αυτό είναι σταμάτα πια τις ερωτήσεις
ΕΛΛ
Σα σταματήσω όμως μπαμπά ζατί η κυλία Μέκελ όλο σε βαλάει;
ΤΣΙ
Γιατί είναι δυνατή παιδί μου.
ΕΛΛ
Και ο κύλιος Σόιμπλε ζυνατός είναι;
ΤΣΙ
Ναι παιδί μου.
ΕΛΛ
Μπαμπά τώλα μας παλακαλάνε οι ευλωπαίοι να μας ζώσουνε λετά ή εμείς πάλι τους παλακαλάμε;
ΤΣΙ
Κοίτα τι ωραίο το δεντράκι αυτό μωρό μου…
ΕΛΛ
Τα λέπω-όμως μπαμπά τώλα μας παλακαλάνε οι ευλωπαίοι να μας ζώσουνε λετά ή εμείς πάλι τους παλακαλάμε;
ΤΣΙ
Τα καλά παιδάκια δε ρωτάνε συνέχεια μωράκι μου.
ΕΛΛ 
Άμα ζε λωτάω πώς σα μάσω μπαμπάκα;
ΤΣΙ
Θα μάθεις όταν μεγαλώσεις.
ΕΛΛ
…Μπαμπά τι σα πει ένφια;
ΤΣΙ
Έλα μωρό μου προχώρα και άσε τις ερωτήσεις πια…
ΕΛΛ
Μπαμπά η μαμά είπε ότι σα πηγαίναμε στην Ευλώπη για να την αλλάτσουμε. Την άλλατσαμε μπαμπάκα εμείς ή ατή μας άλλατσε;  
ΤΣΙ
Σταμάτα! Τα καλά τα κοριτσάκια σου είπα δεν κάνουν όλο ερωτήσεις.
ΕΛΛ
Καλά. Την άλλάτσαμε όμως;
ΤΣΙ
Άλλη φορά. Τώρα ήτανε η σειρά της να μας αλλάξει αυτή.
ΕΛΛ
Τότε μπαμπάκα ζατί είπες ότι σα αλλάτσεις την Ευλώπη αφού ήτανε η ζική της σειλά;… Μπαμπά ζατί μου άφησες το χελάκι;...  Μπαμπά τι το σέλεις ατό το λεκοπλάστ;...  Μπαμπά ζατί με κοιτάς έτσι;… Μπαμπά ζατί μου κλείνεις το στό…