Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017

21 Απριλίου.
Από την ίδρυση του κράτους μέχρι σήμερα εγωισμός και αγάπη του πλούτου ωθούσαν πάντοτε τους έλληνες να ασχοληθούν με την πολιτική.
Το 1967 ένας στρατιωτικός τους πήρε το χρήμα από τα χέρια.
Ωρύονται οι δεξιοκεντροαριστεροί κατά της εφτάχρονης δικτατορίας.
Γιατί;
Η χούντα έφερε Μνημόνια; Όχι.
Η χούντα, λέει, σκότωσε ανθρώπους. Πόσους ανθρώπους έχουν σκοτώσει οι σημερινοί πολιτικοί;
Οι χουντικοί φασίστες, λέει, χώρισαν τους έλληνες σε δικούς τους, σε ουδέτερους και σε αριστερούς. Οι σημερινοί «δημοκράτες» δεν έχουν χωρισμένο το λαό σε πάμλουτους και πάμπτωχους;
Η χούντα, λέει, δεν διόριζε παρά τους δικούς της. Σήμερα δεν είναι αποκλεισμένοι οι χρυσαυγίτες από κάθε Δημόσιο; Και δεν τους αποκαλούν όλοι εγκληματίες;
Η χούντα, λέει, στέρησε την ελευθερία από τους έλληνες. Ας μου πουν αυτοί τι είναι ελευθερία. Κανείς δεν το μπορεί. Κι αν δεν μπορούν να απαντήσουν σε αυτό, ας μου απαντήσουν στην ερώτηση: ο πεινασμένος είναι ελεύθερος; Και ποιος έψαχνε στα σκουπίδια για φαγητό επί χούντας;
Η χούντα, λέει, έκλεισε το δρόμο προς την Ευρώπη. Γιατί την κατηγορούν γι αυτό σήμερα που όλοι θέλουν να βγουν από την Ευρώπη;  Να απαντήσω εγώ. Επειδή τώρα δεν στέλνει χρήμα η Ευρώπη αλλά ζητάει πίσω και τα δανεικά.
Μπορεί να μου απαντήσει κανείς πώς απόκτησαν τα δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ οι μεγαλοοικογένειες της πολιτικής και τα άλλα τόσα οι παρατρεχάμενοί τους;
Μπορεί να μου πει κανείς τα ονόματα των χουντικών, αρχηγών και μη, που πλούτισαν; 
«Βρε κακομοίρη», μου είπε κάποιος, «πήγε πίσω η Ελλάδα δεκάδες χρόνια με τη χούντα!» Ναι, πήγε πίσω. Τότε δεν είχε Υγεία και Παιδεία. Τώρα σφύζει από αυτά. Πρώτα το ρουσφέτι έδινε και έπαιρνε. Τώρα τα πράγματα αντιστράφηκαν, το ρουσφέτι παίρνει και δίνει. Πρώτα ήτανε χαμαιτυπείο η Βουλή. Σήμερα είναι τόπος ιερός. Ναι. Πήγε πίσω. Πρώτα οι έλληνες πολιτικοί παίρνανε εντολές από τους αμερικάνους. Σήμερα παίρνουν εντολές από τους γερμανούς. Ναι. Πήγε πίσω. Πρώτα οι ξένοι την θεωρούσαν μια φτωχούλα χώρα. Τώρα της δείχνουν υψωμένο το μεσαίο δάχτυλο. Πρώτα την θεωρούσαν μια φτωχούλα χώρα. Σήμερα την φέρνουν σαν παράδειγμα προς αποφυγή. Πρώτα η Ελλάδα ήτανε πρώτη από τους τελευταίους, σήμερα είναι τελευταία από τους τελευταίους. Σήμερα λένε οι ξένοι σοβαροί πολιτικοί: «Εγώ δεν είμαι Τσίπρας να κάθομαι επί δεκαεφτά ώρες να με φτύνουν.» Σήμερα ξέρει όλη η γη πόσο αναξιόπιστοι, ανεύθυνοι και κλέφτες είμαστε. Πράγματι, πολύ κακό μας έκανε η χούντα-αν δεν είχε υπάρξει η χούντα σήμερα θα ήμασταν Ελβετία.