Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2017


Η ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΤΟΥ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΎ ΜΟΥ «ΛΌΓΙΑ»
(Κάτι καταπληκτικό
για το περιοδικό)


Φίλοι και συνδρομηταί
του περιοδικού ετούτου
δεν περίμενα ποτέ
πως του τέτιου του του πλούτου

τόσοι λάτρεις θα βρεθούνε
και πιστοί φανατικοί 
είτε στην Ευρώπη ζούνε
είτε στην Αμερική.

Φίλοι μου λοιπόν καλοί
και απρόσμενα πολλοί
με χαρά σας χαιρετώ
και αμέσως σας ρωτώ:

Πώς το ξέρατε αλήθεια
πως τα τόσα παραμύθια
που εδώ μέσα ιστορώ
πάθος κρύβουν ιερό

και πως σε καιρό λιγάκι
θα ’χε γίνει ξακουστό
και στον κόσμο όλον γνωστό
τούτο το περιοδικάκι;

Γιατί να τι έχει γίνει
όπου άφωνον αφήνει
και κατάπληκτον καθένα
έξω από σας και μένα :

Τα τεύχη αναγκάστηκα τα πρώτα να τα εκδώσω
είκοσι τέσσερες φορές ώστε να δυνηθώ
στη ζήτηση που είχανε για ν' ανταποκριθώ
κι εκατοντάδες έβγαζα από δαύτα κάθε τόσο.
Μου ζήτησαν απ' το Περού κι από την Αρζεντίνα,
απ' το Ιράν, το Πακιστάν, το Λάος και την Κίνα.
Κι από Αυστραλία, Αφρική, Ευρώπη και Ασία,
αιτήσεων ατελεύτητων κατέφθασε σωρεία.
Οι μεγαλύτεροι της γης εκδόται μου ζητήσαν
του έργου μου να έδινα σ' αυτούς τα δικαιώματα
κι ας ήσαν τόσο φορτικοί κι επίμονοι ας ήσαν
"όχι" αναγκλαστηκα να πω σε διάσημα ονόματα.
Της Βρετανίας ο βασιλιάς σε κάποιο διάγγελμά του
είχε ένα από τα τεύχη μου πάνω στα γόνατα του.
κι ο Πατριάρχης ζήτησε την αποκλειστικότητα
των προσευχών μου να ’χει αυτός σ' όλη την ανθρωπότητα.
Ο Πάπας μ' εκλιπάρησε να λεν για τιμωρία
τα ποιήματά  μου οι πιστοί αντί του ave maria,  
όμως του απάντησα εγώ πως την ορθοδοξία
δε θα την πρόδινα ποτέ με δύναμη καμία.
Η σύνοδος του ΟΗΕ κι η διπλανή του ΝΑΤΟ
εξαίσιο χαρακτήρισαν το στυλ μου το κεφάτο
 και ο Σύρος Άσαντ μου είπε πως αμέσως σταματάει
κάθε του ενέργεια εχθρική και με παρακαλάει
το κάθε νέο τεύχος μου να του το στέλλω εκεί
ώστε να μη το χαίρεται μόνο η Αμερική.
Κι η ΝΑΣΑ μ' ειδοποίησε πως θέλει την άδεια μου
τα «ΛΟΓΙΑ» μου τα όμορφα να στείλει στη σελήνη
να δουν οι σεληνάνθρωποι τι γράφουμ’ εδώ χάμου
και να χαρούν διαβάζοντας σα γήινοι κι εκείνοι.
"Μα είναι ακατοίκητο" τους λέω "το φεγγάρι 
και άνθρωπος κανείς εκεί το φύλλο δε θα πάρει".
Και μού ’παν εν χορώ:
"μήπως το παίρνει εδώ;"
Και για να μην πολυλογώ και τρέχω και δε φτάνω
στη γη όλοι ορκίζονται στα ποιήματα μου επάνω.
Μόνον ο Μήτρος όταν χτες του είπα όλα τούτα
την ακατέργαστη άπλωσε μεγάλη του χερούκλα
και δίνοντας μου απ' της καρδιάς τα βάθη πέντε φάσκελα
μου είπε "άλληνε φορά να μην κοιμάσαι ανάσκελα!".



                                                                  L. A. 3 May 1992