Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Πριν έξη χρόνια νοσηλεύτηκα για αιθουσαία νευρωνίτιδα. Διορθώνω-δε νοσηλεύτηκα, μπήκα σε νοσοκομείο για αιθουσαία νευρωνίτιδα. Και δεν νοσηλεύτηκα για την αρρώστια μου γιατί το νοσοκομείο δεν είχε ΩΡΛ κλινική. Έτσι με έβαλαν-ήταν επείγον το περισταστικό- στην παθολογική κλινική. Ο παθολόγος δεν ήξερε τίποτα για την αρρώστια-και δικαιολογημένα, επειδή δεν ήταν αρρώστια της ειδικότητάς του, όπως άλλωστε δεν ήταν και της δικής μου.
Το μόνο σύμπτωμα που είχα ητανε ίλιγγος. Γύριζαν γύρω μου τα πάντα. Συνεχώς. Έμεινα μέσα στο νοσοκομείο μια βδομάδα χωρίς καλλιτέρεψη και βγήκα όπως μπήκα. Επισκέφτηκα ΩΡΛόγο ο οποίος μου είπε ότι μπορεί να με θεραπεύσει δια παντός, αρκεί να συνεργαζόμουν μαζί του για να δώσει στο σώμα μου ορισμένες στάσεις και να μου συστήσει να κάνω με αυτό ορισμένες κινήσεις, για ένα διάστημα περίπου ενός τετάρτου της ώρας. Επειδή για ορθοπεδικούς λόγους δεν μπορούσα να υποβληθώ σε αυτή τη θεραπεία, έφυγα παίρνοντας οδηγίες για ασκήσεις που θα μπορούσα να εφαρμόσω μόνος μου στο σπίτι, και που ίσως να μου έκαναν καλό, όπως μου είπε ο γιατρός.
Για να μην πολυλογώ, να τι βρήκα σωτήριο ακολουθώντας τις οδηγίες του γιατρού, το οποίο με έχει απαλλάξει από το πρόβλημα, και το οποίο μπορείτε να δοκιμάσετε και όσοι από εσας πάσχουν από την ίδια νόσο.
Ας πω εδώ πάλι ότι δεν μιλάω σαν γιατρός αλλά σαν παθός.
Όντας λοιπόν σε καθιστική στάση, στρέφετε το κεφάλι σας αριστερά, και κρατώντας το αριστερά το κάνετε και πίσω και κάτω όσο μπορείτε. Μένετε εκεί για πέντε έως δέκα δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια στρέφετε το κεφάλι δεξιά, και κρατώντας το δεξιά, το κάνετε εμπρός-κάτω όσο μπορείτε. Μένετε έτσι πάλι για πέντε έως δέκα δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνετε το ίδιο για όσες φορές χρειαστεί να σας περάσει ο ίλιγγος.
Για μένα αρκεί να κάνω τρεις φορές αυτή την άσκηση και γίνομαι περδίκι. Εσείς, αν δείτε πως δεν περνάει με τις τρεις φορές, κάνετέ το περισσότερες, αλλά όπως μου είπε ο ΩΡΛάς αν με τις δέκα φορές  δεν γίνει τίποτα, δεν ωφελεί να συνεχίσει κανείς.
Στην κλινική έμεινα μια βδομάδα. Βγήκα με οξεία παγκρεατίτιδα. Αλλά γι αυτήν θα σας μιλήσω μιαν άλλη φορά. Για να μην τρομάξει κανείς, δεν υπάρχει συσχέτιση της μιας αρρώστιας με την άλλη-άλλη ήταν η αιτία της παγκρεατίτιδάς μου.

ΠΡΟΛΗΨΗ
Για να μην ξαναπάθετε το ίδιο, ή για να το πάθετε λιγότερες φορές και ηπιότερα, μια συμβουλή: να μην στρέφετε απότομα το κεφάλι δεξιά, αριστερά, κάτω ή προς τα πάνω. Ειδικά προς τα πάνω ή προς τα κάτω μάλιστα, να το στρέφετε, όταν χρειάζεται, με μεγάλη προσοχή.