Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Φώτη 
α.
Το καρέ συμπληρώθηκε.
Έλεγα, ο αυτοτιτλοφορούμενος «γιος» μου μού έχει κάνει όλα τα άλλα, όμως δεν μου έχει κλέψει λεφτά μέχρι τώρα.
Να που έγινε κι αυτό. Μου έκλεψε από τον κοινό μας λογαριασμό εξήμισυ χιλιάδες (6.500) δολάρια.
Αυτά ήταν όλα κι όλα τα λεφτά της σύνταξής μου από το SSN (Αμερικάνικη Κυβέρνηση) για τα χρόνια της σκληρής και αταίριαστης σε μένα δουλειάς που έκανα για δέκα χρόνια εκεί. 
Το πράγμα γίνεται αστείο (ή τραγικό, όπως το πάρει κανείς) αν σκεφτείς ότι τη δουλειά εκείνη την έκανα για να σπουδάσω το «γιο» μου αυτόν.
Και λέω πως το καρέ συμπληρώθηκε, γιατί δεν μου μένει κάτι άλλο να μου κλέψουνε.

β.
Και λίγο κουτσομπολιό: Ο αδερφός της Νλ τα είχε με μια κοπέλα. Χτες τους έπιασε ο πατέρας της κοπέλας στα πράσα και ζητάει από τον νεαρό να παντρευτεί την κόρη του απειλώντας πως αλλιώς θα τον σκοτώσει.