Κυριακή, 7 Αυγούστου 2016

ΣΑΝ ΚΟΙΜΗΘΩ ΑΞΥΠΝΗΤΑ
(CAL L.A. ΕΡΙΛΉ)

Σαν κοιμηθώ αξύπνητα δεν είναι που θα σβήσω
απ’ τις στρατιές των ζωντανών-δεν είναι που θ’ αφήσω
ατέλειωτα ή ανάρχιστα όσα ήθελα να κάνω.
Είναι που όταν θα χαθώ για πάντοτε τη χάνω.

Δεν είναι που μια έρημη σκιά θα βολοδέρνω
στα χάη και αναίτια το φάσμα μου θα σέρνω
σ’ άλλες ανάμεσα σκιές που ίδια όπως εμένα
θα προχωρούν με βήματα βαριά και κουρασμένα.

Είναι που θα ’μαι μακριά από τα γλυκά της χείλη.
Είναι που πια δε θα μπορεί να μου είναι ούτε "φίλη".
Είναι που την οδύνη μου καμιά δε θ’ αλαφραίνει
φωνή. Καμιά τον πόνο μου ματιά δε θα γλυκαίνει.

Είναι που οι πόθοι που κερνά η θεία της η κνήμη
ούτε ιδέα δε θα ’ναι πια μες στη νεκρή μου μνήμη.
Είναι που χώματα βαριά τα μάτια θα σκεπάζουν
και κείνα πια δε θα μπορούν κρυφά να την κοιτάζουν.