Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2016



σίμερα ιμέρα ραδιόφονο

ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ

Ενώ μισώ της τεχνικής τις νέες προόδους
που σε παρόδους οδηγούν αδιεξόδους
για το ραδιόφωνο έπαινοι μόνο και αίνοι
από το στόμα μου ανθούν-κι αυτό συμβαίνει

γιατί κοντά μου φέρνει εσάς φωνές ναζιάρες
φωνές θερμές, χαδοπλεγμένες, ερωτιάρες
γιατί κοντά μου φέρνει εσάς φωνούλες θείες
φωνές γλυκές-αγαπημένες-γυναικείες.
καθιπαγόρεφσι στί λένια κουζνέτσοβα ροσίδα


άβριο ιμέρα αγάπησ

ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙΣ

Κι αν μου στύψεις το κεφάλι
την ψυχή κι αν θα μου γδάρεις
ουτ’ ευχή δε θα ’βρεις πάλι
από μένανε να πάρεις.

Λες και πάντα ήταν για μένα
δέκα τέσσερες Φλεβάρη
σου τα έχω όλα δοσμένα
και μου τα ’χεις όλα πάρει.

Έτσι αν θέλεις του εθίμου
τη σειρά να συνεχίσεις
πρέπει του άγιου Βαλεντίνου
κάτι εσύ να μου χαρίσεις.

καθιπαγόρεφσι στί λένια κουζνέτσοβα ροσίδα




φότι μέ πίγανε νά μού κάνουν μαγνιτικί τομογραφία. εγό νά μπό σέ αφτί τί μιχανί; έφιγα όπος πίγα. ό βοιθόσ τού ακτινολόγου φέβγοντασ μού ίπε κριφά – κίριε χολιαστέ μίν στενοχοριέστε, μόνο ψιχοπαθίσ μπένουν εκί μέσα. άσ ίνε καλά τό πεδί. 
Καθιπαγόρεφσι στί λένια κουζνέτσοβα ροσίδα